Entrenamendu zonak

Taldea Portzentaia Ezaugarria
Glixs %60/70 Erresistentzia hobetzen du. Grasak erretzea laguntzen du ariketa egiten dugun bitartean . Gure funtzionamendua eta efizientzia progresiboki hobetzen du. Estresa kentzen laguntzen du. Nekatuta gaudenean errekuperatzeko balio digu. Kapilararizazioan laguntzen du, odola behar digun lekuetara iristea. Gaitasun aerobikoaren hobekuntza ekartzen du, kirol zikloetan gehiago irauteko balio du, entrenamenduko kargak jasateko gaitasuna hobetzen du, teknika finkatzeko balio du,  zona honetan lan egiteak bihotza handitzea dakar, sindrome metabolikoaren arriskua eta bularreko minbizia gutxitzen du, arazo kardiobaskularren heriotza gutxitzen du, gogo aldartea hobetzen du, lesionatzeko arrisku baxua, metabolismoa azkartzen du, lesionatu edo hasi berrientzat ariketa egokienak dira.
Advertisements

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s